domingo, 14 de agosto de 2011

Angel Beats: Brave song

Brave song (canción de valentía)

Siempre he ido yo sola por la vida,
Cuando miraba atrás no encontraba nadie.
Pero aun así yo continué caminando
Con dificultad al mañana.

Ya no tendré miedo de nada más
Una mentira que me hago creer.

A veces nos quedamos solos y sin nadie,
viviendo de memorias que fueron agradables.

Reía des del corazón, en la situación que vivía,
luchaba en medio de la soledad.
Retuve mi llanto y no lo enseñé.

Siempre he ido yo sola por la vida,
Aunque me esperará una gran caída.
Pero aun así yo continué caminando
Sacando fuerzas de algun lugar.

Viento soplaba para vencerme.
Era tan fuerte pensé: “es mi final”.

Si olvidar yo pudiera todo lo que viví,
seguro que era más fácil volver a reírse.
Si me cayera podría olvidar todos mis recuerdos,
pero eso solo sería huir.

Continuaré cargando mis recuerdos.

Se calmó el viento en poco tiempo.
Ya no era el final.
De repente me invadé mucha hambre.
¿Qué ha podido pasar?
Escucho voces alegres junto a una buena olor.
Seré feliz.

Siempre he ido yo sola por la vida,
me giré y todos estaban

A veces nos quedamos solos y sin nadie,
viviendo de memorias que fueron agradables.
Creo que a partir de ahora, los sentimientos tan tranquilos,
los consideraré compañeros.

En algun lugar se encontrarán todos ellos (sinalefa en se y encontrarán)
En el futuro olvidaré todos los recuerdos.
Por tanto cuando pase caeré en la debilidad y
una chica normal volveré a ser.

Seguro que alguna lágrima caerá.

Brave song (cançó de valentia)

Sempre he caminat sola per la vida
em girava i no estava ningú al darrere
tot i això vaig continuar caminant jo
treia forces i continuava.
“Ja no li tindré por a res mes”
una mentida que em faig creure.

Tothom es queda sol sense ningú algun cop
només vivint dels bons records
que encara et queden

Podia riure'm de tot cor
en la situació en la que estava
en mig de la soledat lluitava

No vaig ensenyar cap llàgrima a ningú.

Sempre he caminat sola per la vida
i el meu destí fos una gran caiguda
tot i això vaig continuar caminant jo
seguia intentant-ho amb força

Un vent bufava, intentant vencem
era prou fort semblava el final

Si pogués oblidar-me de tot el que he viscut
potser seria més senzill torna a somriure
si jo em caic aconseguiré oblidar tot el meu passat
però això només significaria fugir.

Continuaré carregant els meus records.

Es va calmar en poc temps aquell vent,
ja no era el final
De sobte torno a tenir gana
Que deu haver passat?
Escolto veus vibrants juntament amb
una bona olor. Somriuré.

Sempre he caminat sola per la vida
em vaig girar m'estaven esperant

Tothom es queda sol sense ningú algun cop
només vivint dels bons records que encara et queden

Crec que a partir d'ara jo els sentiments de tranquil·litat
els consideraré el meus companys

Algun lloc es trobaran vivint tots ells ara
en el futur oblidaré aquells dies amb tothom
així que quan els oblidi
cauré en la debilitat
i tornaré a ser una noia normal.

Segur que llàgrimes acabaran caient.

No hay comentarios:

Publicar un comentario