domingo, 14 de agosto de 2011

Angel Beats: Crow song

Crow Song (canción de los cuervos)

Delante de mi un muro de personas.
Huelo el olor de acero en mis dedos.
Venga va, tócalas, haz vibrar todas las cuerdas.

Busco un camino (Busco un camino),
Tendrás lo que quieres (Tendrás lo que quieres),
Canta con fuerza rock (Canta con fuerza rock)
mira el futuro (mira el futuro).

En la ciudad donde no puedes parar ni a respirar.

De noche el cielo és el mejor escenario.
Cantan los cuervos entre las estrellas.
Siempre me pregunté cuando duermen estas aves.

Sigo mi camino (sigo mi camino)
y canto esta canción (y canto esta canción)
probemos con el rock (probemos con el rock )
cuervos cantan con mi (cuervos cantan con mi ).

Me pregunto cuanto tiempo existiré aquí.
Seguro no soy la primera en pensarlo.
Mejor no pensamos en todas estas cosas
deja que las alas negras te lleven lejos
déjate llevar.

Con tanta fuerza es como si explotara.
Mis dedos doloridos y cansados.
Aun así, tocaré, hoy puede ser un gran día.
Busco un camino (Busco un camino),
Tendrás lo que quieres (Tendrás lo que quieres),
Canta con fuerza rock (Canta con fuerza rock)
mira al futuro (mira al futuro).

No creo que importe cuanto tiempo exista
Teniendo en cuenta todos los que ya han pasado.
En este escenario rodeado de oscuridad
esperanza intento dar cantado aquí.

Creo que tú también te cansas de estar aquí.
Por eso quiero enviarte de vuelta a casa.
Des de esta inmensa oscuridad yo canto
la canción que hará brillar los corazones y así acabo todo.

Crow Song (cançó dels corbs)
Tinc un mur de persones al meu davant
sento l'olor d'acer en els meus dits.
Vinga va, toca-les, fes sonar aquestes cordes.

Buscaré un camí (Buscaré un camí),
trobaràs el que vols (trobaràs el que vols),
canta cançons de rock (canta cançons de rock)
mira cap endavant (mira cap endavant).

Dintre la ciutat on no et pots parar ni a respirar.

El cel de nit es el millor escenari
canten els corbs en mig del cel estrellat
sempre m'he preguntat quan van a dormir aquestes aus.

Hem de buscar un camí (hem de buscar un camí)
amb aquesta cançó (amb aquesta cançó)
provem-ho cantant rock (provem-ho cantant rock)
els corbs cantem amb ni (els corbs canten amb mi)

Em pregunto quan temps existiré aquí jo
sento com si algú ja hagués dit aquesta frase.
Millor deixem de pensar en aquestes coses
deixa que les ales negres et portin ben lluny,
deixa't emportar.

Amb tanta força estic a punt d'explotar
els meus dits estan cansats i adolorits
tot i això, tocaré, avui serà un gran dia.

Buscaré un camí (buscaré un camí),
trobaràs el que vols (trobaràs el que volsI)
canta cançons de rock (canta cançons de rock)
provaré a cantar (probaré a cantar)

No crec que importi quan temps existeixi aquí
si tenim en conta tota la gent que passa
en aquest escenari que només es foscor
esperança intento donar amb les cançons

Jo crec que fins i tot tu estas cansat d'estar aquí
per això vull ser qui t'envï de tornada,
desde dintre d'aquesta immensa foscor canto
la cançó que farà brillar els cors i així acabo jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario