domingo, 14 de agosto de 2011

Angel Beats: Ichiban no takaramono

Ichiban no takaramono (Mi tesoro más preciado) ver. Yui
Cada vez que estamos juntos
empezemos a pelear.
Pero para mi son buenos recuerdos.

Me has enseñado que he de ser fuerte,
aunque parezca el final.
Tampoco que no pueda andar.
Que jo también puedo ser feliz.
Dijiste..

No importa la soledad, volveré a levantarme,
aconseguiré mi sueño,
el sueño que tengo contigo.

Me alegra que fueras tú,
y que no fuera con nadie más.
El mañana que desperté
ya no estabas junto a mi lado.

Me pude dar cuenta de que
siempre estaba jugando,*
Siendo infantil escondo que siento.
No me preocupa que no vuelva a nacer
nunca y acabe aquí.
Como en el final de un festival
siempre
triste pero seguiré al mañana.*
Podré ir a cualquier lugar, *
gracias a lo que dijiste.
Te enseñaré que puedo,*
cumplir mi sueño y ser feliz.

No importa la distancia,
o que pase tiempo sin vernos.
Volveré a nacer cada vez.*
Solo para estar junto a ti.
No importa la soledad, volveré a levantarme,
escuché tu voz decías:
no tiene sentido la muerte.

Por muy difícil que sea,
aunque esté llorando en soledad.
Puedo sentir tu presencia.
que llevo dentro del corazón.

El tiempo sigue su curso,
traerá cambios futuros
no podré recordar nada,
de todo lo que paso. Pero
si cierro los ojos y me
esfuerzo puedo eschuchar que
alguien se encuentra riendo
y ese es mi preciado tesoro.*

*siempre/estaba (es decir las dos separadas)
*seguiré-al (junto)
*Podré/ir (separado)
*Volveré-a (junto)
*te/enseñaré (separado)
*y-ese-es (junto).

Ichiban no Takaramono (el meu tresor més preuat) ver. Yui

Cada cop que ens trobem tu i jo
ens comencem a barallar
però per mi aquests també son (pero=pro)
bons records.

M'has ensenyat que no haig de temer res
no importa el que em passi a mi
tampoc que no pugui caminar.

Que jo també podré ser feliç
i em vas dir...

No importa la soletat, em tornaré a aixecar,
aconseguiré el meu somni,
el somni que tu i jo compartim.

M'en alegro que fos amb tu,
que no hagi estat amb ningú més.
Però al matí em vaig despertar (pero=pro)
i ja no estaves al meu costat. (noestaves, sinalefa, tot junt)

Em trobava sempre jugant
pero d'això em vaig poder adonar (pero=pro)
fent-me l'infantil amago els sentiments.

No em preoucupa que no torni a néixer
mai més i acabi així.

Com en el final d'un festival, sempre
es trist però hem de continuar, endavant.

Podré anar a qualsevol lloc
Gracies a tot el que m'has dit
t'ensenyaré que puc cumplir
el meu somni i seré feliç.

No importa si no estem junts
tampoc la distancia entre els dos.
Tornaré a neixer cada cop
només per tornar a estar amb tu

No m'importa la soletat, em tornaré a aixecar
vaig escoltar la teva veu, em deies:
no té sentit morir

Per molt difícil que sigui,
encara que plori en soletat
puc sentir el teva escalfor
que porto dintre de el meu cor.

El temps continuarà passant
portarà canvis al futur
i no podré recordar res
de tot el que ha passat pero
si m'esforço i tanco els ulls
puc sentir algú que està rient
no ho entenc però sento que
aquest es el meu tresor més gran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario