domingo, 14 de agosto de 2011

Kimi ni todoke: Kataomoi (tv ver)

Kataomoi tv ver (Amor no correspondido)
Un cielo de aviones de papel, los aviones nos taparan todo el cielo.
Me quedo aquí fue lo que tu me dijiste a mi.
Yo también volaré pero me caeré antes de poder llegar hasta el cielo azul
La diversión no durará hasta el final aunque a mi me gustaria que fuera asi.
Un cielo de aviones de papel, los aviones nos dejarán ver el cielo, al fin encontré a mi escojido
Kataomoi tv ver (Amor no correspost)
Com un cel ple d'avions de paper, els avions no deixaran veure el cel.
No m'aniré va ser l'únic que em vas dir tu
Jo també volaré però segurament em caure abans de poder arribar al cel jo.
La diversió no durarà per sempre encara que jo vull que així sigui per sempre més.
Com un cel ple d'avions de paper, els avions potser deixaran veure el cel, per fi he trobat l'escol
lit.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario