domingo, 14 de agosto de 2011

Mermaid melody Pichi Pichi Pitch: Taiyou no Rakuen (tv ver)

Taiyou no Rakuen (tv ver) (paradís del sol o terra promesa)
OBRE LA PORTA AL PARADÍS
I MIRA QUE HI HA RERE EL SOL RERE EL MAR
ET DIRÉ A ON PODEM ANAR I QUE PODEM FER TU I JO
ANEM-HI JUNTS

AL PRINCIPI ET VEIA
I SENTIA LA DOLÇOR DELS ANGELS
FEIES QUE LA PLUJA BRILLÉS MOLT MÉS

JA ESTÀS EN EL MEU MÓN
T'HAS CONVERTIT EN EL MEU TRESOR
UNA SENSACIÓ REALMENT BONA

EL DIA QUE ENS VAM TROBAR
VA SER MERAVELLÒS
PER MI ÉS INOBLIDABLE
JO T'ESTIMO

OBRE LA PORTA AL PARADÍS
I MIRA QUE HI HA RERE EL SOL RERE EL MAR
ET DIRÉ A ON PODEM ANAR I QUE PODEM FER TU I JO

ALLÀ T'EXPLICARÉ AQUESTA HISTÒRIA
QUE T'AGRADI SEMPRE JO INTENTARÉ
AGAFAM LA MÀ I VINE JA EL TEU SOMNI JA ESTÀ FET
ANEM-HI JUNTS
Cantat per RiKanna (si, sóc jo) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario