domingo, 14 de agosto de 2011

Paradise Kiss: Lonely in gorgeous (tv ver)

Lonely in gorgeous (sola pero divina)
Enla noche me puse a correr, una patada y la puerta se abrió.
Mi ropa y mis zapatos de cristal, ahora se encontraran rotos.
Ya no me sigues no te importará, me dejas irme y te da igual
Lágrimas cubren mi rostro, no puedo volver a correr.
Pueden ser los celo, no lo aguanto.
Sola estoy pero divina,fiestas que me entristecen.
Por favor ponte a buscarme, abrázame y no me sueltes
Luz de farolas me ciega, me pregunto donde estás tú.
Con tu amor tu puedes limpiar las lágrimas que me caen.
Entre lágrimes ciega estoy.

Lonely in gorgeous (sola però encara maca/ perfecta)
En la nit vaig córrer cap a a fora una patada i la porta es va obrir.
Les sabates de vidre es van trencar, el meu vestit també ho ha fet.
Ja no em penses seguir t'es ben igual, em deixes anar i ja està
Llàgrimes cauen dels meus ulls, ja no puc continuar corrent
Pot ser gelosia, no ho suporto.
Sola però encara maca, nit de festa em trenca el cor.
Vull que em trobis i m'abracis, siusplau no em deixis anar mai
Llum de fanals m'enlluerna i em pregunto on estàs tu
Amb el teu amor neteja les llàgrimes cauen.
Entre llàgrimes no hi veig.

No hay comentarios:

Publicar un comentario