domingo, 14 de agosto de 2011

Utena: Rinbu revolution (TV ver)

 Ribu revolution Tv ver (rebolución de la danza)
Viviremos la vida de honor y estilo (largo tiempo)
aunque nos separemos continuaremos, hasta el final juntas estaremos
En el jardín consolarnos vernos solemos hacer
nunca más nos volveremos a enamorar
nos decimos pero puede que el futuro cambie.
(cada día) Veo nuestra foto donde las dos reiamos
la miro y no puedo evitar sentirme triste
Sueñe llore o me haga daño, la realidad continuará siendo igual
Quiero encontrar el sitio donde  poder ser yo, coger lo que espere
Encontrar la fuerza para liberarme
Volverme un petalo y ser libre
Aunque nos separemos continuaremos juro que el mundo cambiaré.
Rinbu revolution TV ver (revolucio de la dança)   
Deixa'ns viure la vida amb honor i amb estil (per un llarg temps)
encara que ens separin continuarem, estarem juntes fins al final.
En el jardí ens saludem ens trobem i ens consolem
ens diem que mai més ens tornarem a enamorar
però no sabem que que passarà demà.
(cada dia) Veig la nostra foto on sortim rient nosaltres dos
la miro i no puc evitar sentir-me trista
Somiï plori o em faci mal, la realitat continuarà sent real
Vull trobar el meu lloc i poder ser jo agafar el que estat esperant
I trobar la força per desfer-me de tot
tornar-me un pètal de flor, ser lliure
Encara que ens separin continuarem juro que canviarem el món.

 
Pd: el titol no es gaire encertat (la traduccio al catala) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario