martes, 23 de agosto de 2011

Suzumiya Haruhi no Yutsu: God Knows

-->

God knows (Dios lo sabe)

Te sigo con mi corazón partido en dos.
Siento no haber podido hacer nada más.
No dejaste que compartiera el dolor con ti,
te negaste a que eso pudiera pasar.

Yo quiero vivir sin mirar nunca hacia atras..
La solución es dar media vuelta y solo irse de aquí.

Pero se que te seguiría hasta el fin del mundo.
Cruzando la oscuridad tu luz se que yo vere
y siempre de guía servirá.

Más allá de nuestro futuro, continuaré yo
intentando no ser débil durante el camino,
contigo a mi lado, si dios nos bendice.

La sensación de calidez en mi corazón
me hace sentir una profunda confusión.
No hay razón para que solo espere por ti.
Porque mi amor se encuentra estando a tu lado.

Y este bonito sueño, que yo te pinto
y así tu corazón solitario al fin poder conseguir.

No sigas! No eres mentiroso, mirame a los ojos,
¿Cual será nuestro futuro? ¿Qué nos puede esperar?
Ahora ya estoy preparada.

Aunque nos espere tristeza, siempre adelante
Cambiemos el destino.
Solo espero que mi deseo se realice.
Eso dios lo sabrá.

Tú allí estabas (tú allí estabas)
Yo estaba allí mientras que los demás desaparecieron sin más.
Mientras pintabamos (mientras pintabamos)
este sueño fugaz que acabo por dejar
cicatrizes en todos.

Por eso se que yo voy siempre a seguirte hasta el fin del mundo.
Cruzando la oscuridad tu luz se que yo vere
y siempre de guía servirá.

Más allá de nuestro futuro, continuaré yo
intentando no ser débil durante el camino,
contigo a mi lado, si dios nos bendice.

God Knows (déu ho sap)

Et segueixo amb el meu cor que està dividit.
Ho sento però no he pogut fer-hi res més (però=pro)
No vaig poder compartir el meu dolor perquè tu,
et vas negar a que això pogués passar.

Vull viure sense haver de mirar a enrere.
Dono mitja volta, agafo el tren i jo m'en vaig d'aquí!

Però se que jo et seguiria fins a la fi del món.
I travessant la foscor la teva llum sempre veig,
i se que jo sempre la veure.

Més enllà del nostre futur se que continuaré jo
intentaré no ser feble i en el meu camí
em trobaré al teu costat, si déu ens beneix.

La sensació càlida que sento ara jo
fa que senti confusió en el meu cor.
No hi ha motiu perquè tingui que esperar per tu.
El meu amor es troba estant al teu costat.

I aquest bonic somni que jo m'encarrego de pintar per a tu
i així el teu cor solitari tenir.

Atura't! Tu no ets mentider, mira'm als ulls digue'm:
quin podrà ser el nostre futur? què ens espera?
que ara ja estic preparada.

Potser ens espera un futur negre, però anirem endavant(però=pro)
potser canviem el destí.
Espero que el meu desig es pugui fer realitat
Això déu ho sabrà.

Tu et trobaves allà (tu et trobaves allà)
jo em trobava allà mentre tots els demés havien desaparegut.
Mentre dibuixàvem (mentre dibuixàvem)
aquest somni fugaç que va acabar deixant
cicatrius a alguna gent.

Per això se que jo sempre seguiré amb tu
fins a la fi del món
I travessant la foscor, la teva llum sempre veig
i se que sempre jo la veure.

Més enllà del nostre futur se que continuaré jo
intentaré no ser feble i en el meu camí
em trobaré al teu costat. Si déu ens beneix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario