domingo, 14 de agosto de 2011

Vocaloid: Spice!

Spice! (especie) Versión de Len.

El sonido del móvil me despierta en la mañana.
Una voz me pregunta: ¿dónde estás y con quien?*
Empiezo con excusas, mentiras y evasivas.
Sin miedo le digo lo que quiere escuchar:
eres la única que yo quiero.
Por dentro solo puedo reír.
Crees que es amor
y yo solo siento atracción.

Una especie agridulce te daré a ti.
Durante esta noche mia serás.
Hasta que yo sea tu única y gran adicción.
Sientas todo mi cuerpo sobre ti

Te quiero ver ahora, tengo ganas de hacerlo más.
Crees que solo contigo no necesito nada.
Aunque en el fondo sabes pero no admites la idea.
Sabes que tengo muchas.
Pero al escuchar:
“Eres la única que yo amo”
la técnica que no me fallo.
Solo al oír eso, ya pierdes el control.

Una especies muy dulce te daré a ti.
Durante esta noche mia serás.
Hasta que yo sea tu única y gran adicción.
Sientas todo mi cuerpo sobre ti

Supongo que nunca sabré que es amor
yo solo pienso en la satisfacción.
Aunque por dentro siento como me devora el dolor.
Lo mejor es no pensar nada más.

Mi especie real te daré a ti.
Durante esta noche mia serás.
Hasta que yo sea tu única y gran adicción.
Sientas todo mi cuerpo sobre ti.

*donde/estas se pronuncia separado, no sinalefa.

Spice! (especie) Versió d'en Len.El so del mòbil em desperta tot de matinada
una veu em pregunta on et trobes? i amb qui?
m'ensurto amb excuses, mentides i evasives
l'únic que tu vols escoltar t'ho dic sense por
ets tu l'única que jo estimo
per dins no puc evitar riure
creus que és amor
però jo només sento atracció

Només visc per lligar és la meva missió/ Una especie agredolça a tu et donaré*
durant aquesta nit només meva ets
fins que jo sigui la teva única gran addicció.
Que em necessitis. Vinga vine!

Et vull veure ara mateix
jo encara necessito més
et penses que amb tu jo no necessito ningú més
en el fons ho saps però no ho pots admetre dintre teu
saps que no ets l'única però igualment vols escoltar:
ets l'única que jo estimo
la tècnica que no em fallarà
això només fa que el teu cos perdi el control.

Només visc per lligar és la meva missió/ Una especie molt dolça a tu et donaré*
durant aquesta nit només meva ets
vull que només sentis tot el meu cos i per això tu
treu-me aquestes ànsies que tinc gana!

Realment mai sabre que és el amor
jo només penso en la satisfacció
però per dins el que sento és que em devora el dolor
Intentant ignorar el sentiment.

Crec que alguna cosa ha canviat/ La especie real, per tu*
durant aquesta nit només meva ets
fins que jo sigui la teva única gran addicció
que em necessitis t'estimo jo!

*us deixo utilitzar la que creieu més correcta, jo personalment prefereixo la segona

No hay comentarios:

Publicar un comentario