sábado, 3 de septiembre de 2011

Kara no shojo: Ruri no tori.

Ruri no tori, short ver. (Pájaro azul)

A través de mis cabellos el viento soplará.
Como la esperanza silenciosa que tienen los niños.
Con fuerza cogen aquello que libre és
Y así la jaula al fin se pudo romper.

Como debe ser el escenario continua
la estrella polar nos pudo mostrar el pájaro que era azul
En oscuridad la luna vivió siempre
pero incluso así siguió brillando.

Rasguños aparecen
en formas muy extrañas.
Un grito que no pude oír pudo atrapar a
mi corazón.

Ya no recuerdo lo que se me pudo a mi caer
De mi mano se que resvaló.
Y confundida me golpeó hacia mi antigua yo.
El ciclo interminable por fin ya no continuará.
                                                                                                             
Ruri no tori, short ver. (Ocell blau)

El vent tremolòs segueix bufant els meus cabells.
Igual que la lluita en silenci, de l'esperança dels nens.
Agafen amb força allò que es lliure
la gàbia es trencarà massa facilment.

Aquest escenari continua com ho ha de fer
l'estrella polar ens ha revelat la blavor d'aquell ocell.
La lluna sempre ha estat envoltada de foscor
però igualment encara brillarà.

Les esquerdes apareixen
formant un patró estrany
Un inaudible crit m'ha atrapat
aquest cor meu.

Ja no recordo el que era allò que s'ha caigut
resvalant de la meva mà.
I en la confusió un cop trist cap a la meva jo.
El cicle interminable per fi s'ha aturat ja.

No hay comentarios:

Publicar un comentario