domingo, 18 de septiembre de 2011

Umineko no naku koro ni: Umaretekite kureta arigatou

Umaretekite kureta arigatou / Thanks you for being born (Gracias por haber nacido)

Cielo azul, con nubes blancas.

Tú y yo de regreso a casa.
Recuerdo que entonces aun podía reír.

Los días de color rojo,

¿Porqué no puedo revivirlos?
Solo pienso en esos días ahora distantes

Mis sueños se vuelven del todo inalcanzables.

Aunque corra con fuerza siento que vueltas dando estoy.

Por alguna razón no se que es lo último que me dijiste tú a mi.
Y así el cielo se marchará también lo harán los buenos recuerdos.
 
Buscando estoy, buscando estoy.
Sigo buscando hasta alcanzarlo.
El sonido de tu corazón cuando palpita.


Distante me haré y así viviré.
Solo juntaré los buenos recuerdos.
En el día de las madres gracias por tu carta.


¿Porqué? ¿Porqué me siento sola?
Siempre me he sentido esta forma.


Buscando estoy, buscando estoy,
sigo buscando hasta alcanzarlo.
Me inundaron los recuerdos done estabas aquí.


Al despertarme siempre sola estoy,
no puedo ni ver como es tu rostro.
Cojo con fuerza tus zapatos y sigo buscando.


Umaretekite kureta arigatou / Thanks you for being born (Gracies per haver nascut)
El cel blau, un pel nuvolat
mentre que les dues caminavem
recordo que en aquell moment encara reies.

Els dies de color vermell, 

perque no els puc tornar a viure?
Nomes penso en aquells dies ara tant distants.

Ara veig com els meus somnis son inalcançables,

tot i que corri amb força sento com si nomes fes cercles.

Per algun motiu no recordo les últimes paraules que em vas dir tu.
I de sobte el cel desapareix,
tampoc puc veure tots aquells bons records..


Segueixo buscant, segueixo buscant.
Seguire buscant fins a alcançar-lo
El soroll que fa el teu cor alhora de bategar.


Intentant viure em vaig fer distant
juntant i recordant els bons moments
en el dia de les mares gracies per la carta.


Perque? perque em sento sola?
Sempre m'he sentit d'aquesta manera

Segueixo buscant, segueixo buscant
seguire buscant fins a alcançar-lo
Em van inundar tots aquells records amb tu al meu costat.


Despres de dormir sempre estic sola 
ni tan sols puc veure el teu rostre.
Agafo amb força les teves sabates i segueixo buscant.



No hay comentarios:

Publicar un comentario