lunes, 3 de octubre de 2011

Umineko no naku koro ni: Birth of a new witch

Birth of a new witch (nacimiento de una nueva bruja)

Seguro que no llegaste a creer
en el sueño eterno del que se te hablo
Puede que le tengas miedo a creer
aunque tu corazón lo vea muy claro.

Sigo sin creer que aquel amor
que cerraste sin sentido pueda durar.
Solo puedes creer que dentro de mi
existe pura maldad.


De.. aquel sueño que tuve
fue robado aquel milagro.
Puede que también notaste la sensación.
Mirando a través de los ojos lo veremos.

Tus sueños que no se pueden cumplir,
a causa del sueño que te fue mostrado.
Tengo miedo de dejar de creer
puedo ver como tu mente podrida esta.

Los milagros no siempre se harán
aunque el sueño dorado busquemos tu y yo.
Pero en esta vacia vida puede uqe difícil nos sea.

A mi esperanza me queda.
aunque de nuevo no veré el sol.
¿Tú no escuchaste ahora algo extraño?
Segura estoy que se trata de nuestros gritos.

Reina, reina
La espiral de Venus sobre toda persona viva
Quema, quema
Quema con magia y todo se ira,¡ mira!

Teme teme,
A quien dices que solo crueldad poseo
Llevo, llevo.
Sed bienvenidos hacia el fin del mundo.

Birth of a new witch (naixement d'una nova bruixa)

Segur que mai vas arribar a creure
que existis un somni que fos del tot etern.
Potser el que et passa es que li tens por
a creure tot i que el teu cor ho vegi clar.

Encara no puc creure que l'amor
que has tancat inutilment duri per sempre.
Tu només pots creure que dintre de mi
existeix pura maldat.

Del.. somni que vaig tenir jo,
va ser robat aquell miracle.
Potser que tu també notis la sensació?
Això ho podem veure a través de els ulls.

Els teus somnis que no es compleixen
a causa del somni que et va ser mostrat.
Temo deixar de poder creure més,
puc veure com la teva ment està bruta.

Els miracles no sempre es faran,
tot i que seguim buscant el somni daurat.
Però en aquesta vida que es buida
difícil això serà.

Tot.. i que tinc esperança,
no crec veure sortir el sol de nou.
Ara no has pogut sentir alguna cosa?
Estic segura dels nostres crits es tractarà.

Regna, regna
L'espiral de Venus sobre tota la gent sempre.
Crema, crema
Crema-ho amb màgia i tot s'incendia, ara

Tigueu, -me por (no sabia quina paraula repetir)
A qui dieu que es una cruel destructora.
Porto, porto.
a tots vosaltres a la fi del món

No hay comentarios:

Publicar un comentario