domingo, 4 de diciembre de 2011

Vocaloid: The servant of the evil

The servant of evil (el sirviente de la maldad)
Negro= Len
Rojo=Rin


Tu eres mi princesa, yo tu sirviente fiel.
Nos separó el destino la desgracia nos sigue.
Yo te protegiré y si es necesario
el demonio seré, por ti lo haré todo.

El destino decidió nuestro nacimiento.
Por todo el reino las campanas sonaban.
Pero los adultos egoistas hicieron
que nuestro futuro se dividiera en dos.

Así todos son nuestros enemigos.
Nadie queda que nos desee proteger.
Quiero continuar por siempre a tu lado.
Y así volver a ver tu dulce sonrisa.

Tu eres mi princesa, yo tu sirviente fiel.
Nos separó el destino la desgracia nos sigue.
Yo te protegiré y si es necesario
el demonio seré, por ti yo lo haré todo.

Cuando fui a visitar el país vecino.
De una chica de verde me enamoré.
Eran tan bellas su sonrisa y su dulce voz
no lo pude evitar ella me conquistó.

Pero una orden me dio la princesa
aquella chica debería morir.
Yo lo cumpliré pero no puedo entender:
¿Porque las lágrimas no me paran de caer?
Tu eres mi princesa, yo tu sirviente fiel.
Nos separó el destino la desgracia nos sigue.
Hoy para merendar hay un flan con mucho amor
Oh princesa por fin tu sonrisa volverá.

No falta mucho para el fin de su reinado.
El final causado por el pueblo rebelado.
Si no hay otra salida a este problema,
tranquila yo seré el culpable de los dos.

Toma mi ropa, vístete con esta.
Huye y no mires atrás ni una vez.
Somos gemelos, no nos diferenciarán.
Huye por favor sin pensar en nada más.

Ahora tu el sirviente y yo la princesa.
Nos separó el destino la desgracia nos sigue.
Si tu eres el demonio yo también lo soy,
Pues al fin y al cabo tu y yo somos gemelos.

Hace mucho mucho tiempo en algún lugar.
Había un reino lleno de crueldad.
La persona que gornebaba en aquel lugar
mi querida y bella hermana llamada Rin.

Así todos serán nuestros enemigos / Y así la hora finalmente llegará
Nadie queda que nos desee proteger / Suenan las campanas anunciando el final.
Quiero continuar por siempre a tu lado / No mira a nadie del público y dice.
Y así volver a ver tu dulce sonrisa / Las palabras que siempre decía yo.

Tu eres mi princesa, yo tu sirviente fiel.
Nos separó el destino la desgracia nos sigue.
Yo te protegiré y así llegaré a ser.
el demonio que nunca hubiera sido yo

Si tuviera la oportunidad de renacer.
Quisiera de nuevo poder ser tu gemelo.
The servant of evil (el criat de la maldat)

Tu la meva princesa, jo el teu criat fidel.
Separats pel destí, la desgràcia ens seguirà.
Jo et protegiré així si es necessari,
el dimoni seré per tu jo ho faré tot.

Nosaltres vam néixer, el destí ho va dir així.
Les campanes sonaven al nostre naixement.
Però l'egoisme dels adults va comportar,
que el nostre futur s'hagués de dividir.

Així tothom serà el nostre enemic,
ningú ens queda que ens vulgui protegir.
Vull continuar estant amb tu, la meva flor.
Vull tornar a veure el teu somriure de nou.

Tu la meva princesa, jo el teu criat fidel.
Separats pel destí, la desgràcia ens seguirà.
Jo et protegiré així si es necessari,
el dimoni seré per tu jo ho faré tot.

Quan vaig anar a visitar aquell païs veí.
D'una noia de verd em vaig enamorar.
Eren tan bells el seu somriure i la seva veu,
no ho podia evitar era amor de veritat.

Però la princesa em va ordenar,
aquella noia hauria de morir.
Jo ho compliré, però encara no ho entenc:
Perquè les llàgrimes no paren de sortir?
Tu la meva princesa jo el teu criat fidel,
separats pel destí la desgràcia ens seguirà.
Avui per berenar tens un flam amb molt d'amor.
Oh princesa per fi tornarà el teu somriure.

Dintre de poc el seu regnat ja s'ha acabarà,
el final serà causat per una rebel·lió.
Sinó hi ha un altre sortida aquest problema,
tranquil·la jo seré el culpable de tots dos.

Té la meva roba, vesteix-te amb aquesta,
fuig no miris enrere ni un sol cop.
Som bessons així que ningú s'adonarà,
fuig si us plau i no pensis en el que passarà.

Ara sóc la princesa, tu el criat fidel
separats pel destí la desgràcia ens seguirà.
Si tu ets el dimoni jo també ho seré
doncs al cap i al fi som germans bessons.

En algun lloc va passar fa molt i molt de temps,
hi havia un regne que era tot crueltat,
la persona que tenia el poder allà,
la meva estimada i bella germana la Rin.

Així tothom serà el nostre enemic, / I així la hora arribarà finalment,
ningú ens queda que ens vulgui protegir.  /  Sonen les campanes per anunciar el final.
Vull continuar estant amb tu, la meva flor / No mira a ningú del públic i acaba dient:
Vull tornar a veure el teu somriure de nou / Les paraules que jo acostumava a dir.

Tu la meva princesa, jo el teu criat fidel.
Separats pel destí, la desgràcia ens seguirà,
jo et protegiré així que he arribat a ser,
el dimoni cruel que mai hauria estat.

Si tingués la possibilitat de renéixer,
m'agradaria poder ser el teu germà un altre cop.

No hay comentarios:

Publicar un comentario