viernes, 27 de enero de 2012

Vocaloid: Just be friends (luka ver)


Just be friends (Seamos solo amigos)
Luka ver.

Se acabó, solo amistad, se acabó.
Adiós té diré, se acabó solo amistad,
se acabó, se acabó, se acabó.

En la mañana de ayer solo me puse a pensar
Como si recogiera trozos de un roto cristal.
Me pregunto: ¿Qué habrá pasado?
De repente en mi dedo sangre encuentro.
¿Fue esto lo que esperamos, o todo fue en error?

En mi corazón supongo que sabía la verdad,
La única opción también la más complicada de hacer.
Pero mi orgullo me impide actuar.
Y contradicciones invanden todo mi ser.
¿Cuándo te lo diré? No puedo parar de pensar.

En este mundo que lentamente se desmorona.
He intentado luchar pero ya no puedo más.
Con solo recuerdos de antiguas sonrisas.
¿Qué és lo que hice mal?

Y solo gritaré con voz ronca.
Resuenará el eco en vano por mi mente.
Y ya no me quedará nada cuando acabe.
Romperé todas las cadenas que me unen a ti.

El destino que hizo unirnos,
es tragado por la oscuridad y se destruye.
No podemos hacer nada más, la vida es así.
Las lágrimas de alguien corren por humedas mejillas.

Se acabó, solo amistad, se acabó.
Adiós té diré, se acabó solo amistad,
se acabó, se acabó, se acabó.

En la noche de ayer me di cuenta de la simple verdad.
No servirá recoger pétalos que cayeron.
Porque no crecerán de nuevo otra vez,
en mi mano los veía pequeños y muertos.
Nuestros buenos tiempos hace mucho que acabaron.

Recordaré siempre la primera vez en la que te vi.
Tal como tu bonita y agradable sonrisa.
Cuando recuerdo todos los momentos
solo veo el gran daño que hicimos los dos.
El corazón tenemos muy lleno de espinas.

Con esta relación que se vuelve tan complicada.
Es triste pero ya no existe otra opción.
Te sigo queriendo, no quiero estar sin ti, pero te lo he de decir...

Mi corazón se encuentra confuso.
Me sorprende, me deja extrañada y no veo bien.
Aunque estoy determinada, el dolor sigue
penetrando todo mi cuerpo y un día se extenderá.

El lazo que nos unía ya no está.
Se ha roto y cada día desaparece.
Adios mi querida, ahora todo se acabó.
Solo dejemos en pasado y ya no mirar atrás.

Solo una vez más, solo una vez más.
Si pudiera realizar mi deseo.
Quisiera poder vivir muchas veces más
y así ser capaz de verte en esos días.

Y solo gritaré con voz ronca.
Resuenará el eco en vano por mi mente.
Y ya no me quedará nada cuando acabe.
Romperé todas las cadenas que me unen a ti.

El lazo que nos unía ya no está.
Se ha roto y cada día desaparece.
Adios mi querida, ahora todo se acabó.
Solo dejemos en pasado y ya no mirar atrás.
Ya solo queda el recuer---do (Se acabó, adios te diré, se acabó)
(Solo amistad, se acabó) se acabó
(adios té diré, se acabó) se acabó
(solo amistad, se acabó) se acabó
a partir de ahora (solo amistad se acabó)
Solo amistad ( té diré adios, se acabó)
Se acabó.


Just be friends (Siguem només amics)

Com amics, ens quedem només, com amics.
Ja s'ha acabat tot, com amics, ens quedem només
com amics, com amics, com amics.

Alguna cosa se'm va passar pel cap ahir al matí.
Mentre que recollia els trossos del vidre trencat.
Em pregunto que és això?
de sobte el meu dit hi trobo sang
Era això el nostre desig o ens vam equivocar.

En el fons del cor des del principi ho sabia ja.
La millor i única opció era la més difícil.
Però l'orgull no em permet actuar
I em fa caure en un miler de contradiccions.
Em pregunto, seré capaç de dir-ho finalment.

En aquest món que lentament es trenca en pedaços,
em trobo jo lluitant, és l'únic que és pot fer.
Ja només em queden records de somriures.
Ens hem equivocat?

Fins que la veu em trenqui crido.
Inútilment ressonarà el crit en el meu voltant.
Quan aquesta relació acabi ja no hi haurà res.
Trencaré totes les cadenes que em lligaven a tu.

El destí que ens va fer trobar als dos.
es va enfonsant i va caient en la foscor i en l'oblit.
Penso que ja no hi ha res a fer la vida és així.
Les llàgrimes d'algú ara cauen humitejant les galtes.

Ens quedem només,com amics, com amics.
Ja s'ha acabat tot, com amics, ens quedem només
com amics, com amics, com amics.

En la nit d'ahir em vaig adonar de la veritat.
Recollir pètals que van caure ja no té sentit.
Perquè ja no creixeran de nou mai més.
en les meves mans petits i morts només els veig
Els temps que érem feliços fa molt que van passar.

Recordaré sempre el primer cop en el que ens vam trobar.
Tal com el teu bonic i agradable somriure.
Mentre reviso tot el que vam passar
només puc veure com ens fèiem mal l'un a l'altre.
El cor ara tenim tot ple d'espines que ens fan mal.

Aquesta relació que ara és torna complicada.
És trist però ja no, queda res que puguem fer.
Segueixo estimant-te, no vull que te'n vagis, però t'ho haig de dir.

La confusió emplenarà el meu cor.
Ara em sorprens, em deixa estranyada i no veig gens bé.
Tot i que n'estigui segura encara noto
com el dolor m'emplena tota i es continua expandint.



El llaç que ens unia s'ha trencat.
Passarà el temps, i cada cop s'anirà desfent molt més.
Adéu la meva estimada, ja s'ha acabat tot.
Deixe'm els records en el passat i seguim cap endavant.

Només un cop més, només un cop més.
Voldria que el meu desig fos realitat.
I així poder viure diverses vides,
i ser capaç de tornar a tots aquells dies. 

 
Fins que la veu em trenqui crido.
Inútilment ressonarà el crit en el meu voltant.
Quan aquesta relació acabi ja no hi haurà res.
Trencaré totes les cadenes que em lligaven a tu.

El llaç que ens unia s'ha trencat.
Passarà el temps, i cada cop s'anirà desfent molt més.
Adéu la meva estimada, ja s'ha acabat tot.
Deixe'm els records en el passat i seguim cap endavant.

Ja només queden els re----cords (Com amics, ja s'ha acabat tot, com amics)
(ens quedem només, com amics) com amics
(ja s'ha acabat tot, com amics) com amics
(ens quedem només, com amics) com amics
(ens quedem només, com amics) a partir d'ara sol..
Ja s'ha acabat tot ( ja s'ha acabat tot, com amics)
com amics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario