jueves, 1 de marzo de 2012

Ginban Kaleidoscope: Dual


Dual (dual/de dos..)
Mi mejor arma es una sonrisa secreta hacia el final.
No te preocupes esta será nuestra seña solo entre tú y yo.

Si eres orgullosa y no muestras que sientes.*
Puedo asegurarte que no vas a acabar bien.
Por eso tus señas se convierten mi fuerza
y me hacen seguir adelante.

En este complicado juego que no entiendo,
juntos buscaremos nuestro momento.

Busco un sueño que parece ser complicado.
Volemos más alto que el orgullo.

Mi mejor arma es una sonrisa secreta hacia el final.
No te preocupes esta será nuestra seña solo entre tú y yo.

*sieres junto

Dual (dual)
La millor arma que tinc per triomfar serà un somriure secret.
No hi ha motiu per preocupar-te. Aquest és el senyal que compartim junts.

Sempre orgullosa ser, amagant que sents realment.
T'asseguro que no serà gens bo per a tu.
Per això els senyals que em fas es converteixen
en la força per seguir endavant.

En aquest joc complicat que no arribo a entendre se
que buscarem l'oportunitat els dos.

Perseguint un somni que semblarà molt complicat.
Volem molt més alt que el nostre orgull.

La millor arma que tinc per triomfar serà un somriure secret.
No hi ha motiu per preocupar-te, aquest és el senyal que compartim junts.


No hay comentarios:

Publicar un comentario