lunes, 9 de abril de 2012

Little Busters!: Saya no uta/Saya's song


Saya no uta/Saya's song (La canción de saya)

Llegó la nieve, enfriando todo a su alrededor.
Provocando así que el calor de mi corazón se fuera.

Des del principio sabía que lo perdería todo.
Pero intenté que algo se quedará junto a mi lado.

La primera vez, tu resplandor.
La segunda vez, tu tierno calor
Si algo más quisiera yo, sería egoista.*

Gracias por todos tus sentimientos, envolviéndome amablemente.
Solo eso me hace feliz, nada más querré.

¿Donde iremos si empezamos a dudar sobre todo?
Miro atrás y se que el camino hecho desapareció.
En la oscuridad de este mundo, encontré unos ojos ardientes.
Y sin dudarlo yo fui corriendo hacia aquella luz.

Solo prometo una cosa.
Dejo este mundo con valentía.
Nada lamento de lo hecho, puedo descansar en paz.*2

Conectados se que estamos todos.*3
Si nos cogemos siempre las manos.
Así incluso yo podría encajar aquí.

Primavera se fue, llévandose este dulce sueño.
Quisiera yo pasar, verano y otoño también aquí.

Muchas gracias por todo y más.
Muchas gracias por tantos recuerdos.
Pero continuar sería muy egoista de mi.

Gracias por la luz que desprendo si me encuentro que estoy junto a ti.
Pero esto ya fue mucho, ya he sido feliz.

*si algo separado
*2 lohecho junto
*3queestamos junto


Saya no uta/ Saya's song(La cançó de la Saya)

La fredor de la neu va arribar i és va estendre.*
Provocant així que l'escalfor del meu cor marxés ben lluny.

Des d'un principi sabia que acabaria perdent tot.
Però vaig intentar mantenir alguna cosa amb mi.*2

El primer cop la llum tan brillant.
El segon cop la dolça escalfor.
Si agafés res més seria massa egoista per mi.*3

Gràcies per fer-me sentir tot això, envoltada per l'amabilitat.
Per mi això ja és suficient, em fa ser feliç.

On haurem d'anar si ens trobem en un mar tot ple de dubtes?
Miro endarrere i veig com el camí fet ja no és troba aquí.
Enmig de un món que era negre, vaig trobar uns ulls amb foc ardent.
Sense ni dubtar-ho vaig córrer en direcció a la llum.

Només prometo una cosa.
Deixaré aquest món i somriuré.
No lamento res del que he fet, podré descansar en pau.

Tots en aquest món estarem units
si ens agafem tots junts de les mans.*4
Aquí jo podria encaixar amb les meves mans.

Primera se'n va, emportant-se aquest tan dolç somni.
M'agradaria passar, l'estiu i la tardor també amb tots.

Moltes gràcies per tot això i més.
Moltes gràcies per tots aquests records.
Però si continués seria ser massa egoista per mi.*5

Gràcies per la llum que desprenc si tu et trobes aquí al meu costat.
Però amb això ja ni ha prou, ja no vull res més.




*no s'ajunta res
*2 però es pronuncien les dues sil·labes.
*3 juntar siagafés i massaegoista.
*4 si ens (separat)
*5 però=pro

No hay comentarios:

Publicar un comentario