sábado, 23 de junio de 2012

Gakuen Alice: Pika Pika no Taiyou


Pika Pika no Taiyou (brilla brilla el sol)

Me despierta el ruido de, el despertador muy persistente.
Deslumbra el sol como siempre brilla con fuerza des de el cielo azul
Froto mis ojos porque aun estoy dormida por eso voy yo detrás de ti.
Corro rápido por eso yo tropezaré y entonces me caeré.

En clase despistada miro el cielo azul y mientras
me cae en la cabeza un avión de papel con un simple mensaje que dice así.

Siempre por siempre has de sonreír!

A partir de ahora, yo estaré aquí, a tu lado siempre junto a ti.
Contigo se que soy capaz de superar cualquier trampa yo.
Siempre espero saludar al mañana juntas cada día.
Así incluso si llueve yo seré capaz de sonreír aquí.
Justo como ves que el sol brilla y brilla sin parar.

Pika Pika no Taiyou (brilla brilla el sol)

Em desperto pel soroll de un despertador sempre molt insistent.
Enlluerna el sol brillant com sempre ha brillat amb molta força en el cel.
Em frego els ulls, encara estic molt adormida per això et segueixo.
Corro ràpid i ensopego fent així que acabi jo sempre al terra.

A la classe miro el cel blau, de sobte al cap aterrarà
un avió fet de paper que ell contindrà un missatge simple on i dirà això.

Sempre conserva el teu somriure.

Des d'ara endavant, jo estaré aquí, al teu costat només vull estar.
Si estic junt a tu se que cap obstacle mai ens podrà aturar.
Sempre espero saludar al demà amb tu i amb molta il·lusió.
Així seré capaç de somriure tot i que caigui un aiguat.
Just com ara veus que el sol brilla i brilla sens parar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario