viernes, 29 de junio de 2012

Jigoku no Shoujo: Sakasama no Chou


Sakasama no Chou (Mariposa invertida)

La mariposa invertida llegará a la luz.
Corto el pelo mientras tu estás dentro del espejo.
Se oye el eco de pasos por dentro de la escuela
junto al interminable ruido de la lluvia al caer.

Puedo sentir una forma que brilla intensamente,
se convierte en una flor bonita pero muy venenosa.
Quisiera poder yo juntar cielos con este y aquel día
que también lluvia cayó.

En locura, sin certeza,
recuerdos me hacen confundir, de todos ellos ¿cual yo debería de escoger?.
En locura, me das vida
este simple recuerdo yo quisiera poder mantener siempre aquí a mi lado.
En locura, sin certeza,
me pregunto si mantendré a salvo lo que siento yo o lo olvidaré al final.
En locura, me das vida
me pregunto si mantendré a salvo lo que siento yo o lo olvidaré al final.

Sakasama no Chou (Papallona invertida)

La papallona invertida arribarà a la llum
Tallo el cabell mentre tu encara estàs dintre el mirall.
S'escolta l'eco de passos en l'edifici escolar.
es superposa aquest el so, de la pluja al caure.

Puc sentir una forma que brilla de forma intensa.
Es converteix en una flor bonica però molt verinosa.
Voldria poder jo ajuntar cels amb aquest i aquell dia
en que també va ploure.

En un món boig, sense sentit
records confusió em fan sentir, quin hauria de triar jo per continuar endavant.
En un món boig, vida em doncs
Aquest simple record voldria poder mantenir molt de temps, però se que se'n anirà
En un món boig, sense sentit
Em pregunto si mantindré el que sento o potser ho acabaré oblidant
En un món boig, vida em doncs
Em pregunto si mantindré el que sento o potser ho acabaré oblidant

No hay comentarios:

Publicar un comentario