sábado, 30 de junio de 2012

Zero no tsukaima: First Kiss


 -Aviso estaré dos semanas sin publicar nada-
 -Avís estaré dues setmanes sense donar senyals de vida-

First Kiss (primer beso)

Con el primer beso empezó, la historia del amor entre tú y yo.
Y por el destino yo te invoqué y tu de la nada apareciste.

En el cielo veré dos lunas brillando,
sabes que eso es imposible, ¿o no?
Es la primera vez que me siento así,
pero por alguna razón me siento encantado.

Si te caes y no te pudieras levantar tu sola,
yo te abrazaré con mucha fuerza, no dudes de ello, estoy aquí.

Dulce beso que empezó, esta historia que vivimos los dos.
La magia que haces cumple deseos, y ya verás como el tuyo también.

Con el primer beso empezó, la historia del amor entre tú y yo.
Y por el destino yo te invoqué y tu de la nada apareciste.

First Kiss (primer petó).

Quan ens vam fer el primer petó, comença la història del nostre amor*
I per el destí jo et vaig invocar de sobte, sense avís, vas aparèixer.

En el cel veig brillar, dues llunes de cop.
Això és impossible o potser estic boig?
És el primer cop que sento aquesta emoció
però en el fons se que jo em sento encantat d'estar aquí.

Si et caus algun cop i no et pots aixecar per tu mateixa.
Jo t'abraçaré amb molta força, no dubtis de mi ho faré.

Dolç petó amb el que comença, la historia que vivim tots dos aquí.
Amb màgia podràs complir els desitjos, tot el que tu vulguis és fa realitat.

Quan ens vam fer el primer petó, comença la història del nostre amor
I per el destí jo et vaig invocar de sobte, sense avís, vas aparèixer.

*ferel (ajuntar fer i el, els dos cops)


No hay comentarios:

Publicar un comentario