sábado, 18 de agosto de 2012

Higurashi no naku koro ni: Dear You Feel

You: Dear You Feel Mion ver. 
(Tú: Querido Tú Sentir)

No te expliqué la herida que se halla en mi corazón
Solo me arrodillo ante el dolor que va a venir.

Fuimos dos personas que alguna vez compartían corazón.
Somos un mismo ser y así siempre será.
Nosotras nos unimos y ya no nos pudimos separar.
Obtuvimos aquello que nadie pudiera querer.

Lo que ensucia mi espalda es aquella cosa,
marca que simboliza mi pecado cruel
incurable pues ya no se puede volver, jamás a aquel tiempo lejano, allí.

Por favor bajo el sol que brilla encima de ti
sigue mostrando tu sonrisa a todos.

Para mantener la calidez de estos días aquí
demostraré que seré capaz de cambiar todo.
Porque vivimos para pereseguir un nuevo mañana.
Porque vivimos para conseguir felicidad.

Solo con los grados que trasnmite tu piel
con eso soy mucho más fuerte que antes
Me haré menos débil con tiempo lo haré.
Ya no más, llantos, ya no lloraré

No te expliqué la herida que se halla en mi corazón
Solo me arrodillo ante el dolor que va a venir.
Pero las estaciones pasaran, no esperan jamás.
En el futuro espero superar este dolor.

You: Dear You Feel Mion ver. 
(Tu: Estimat tu Sentir)

No et vaig explicar la ferida que hi havia en el meu cor
Només m'agenollo davant del dolor que vindrà.

Dos persones érem però en un moment vam tenir el mateix cor.
Tu i jo som un mateix ésser i així ho serem.
Nosaltres ens vam unir i ja no ens vam poder separar
obtenint una cosa que ningú hauria volgut.

La cosa que embrut la meva esquena és el que
marca el pecat que va causar la ferida
incurable serà ja no es pot tornar mai, al nostre passat ara ja fa tan de temps.

Si us plau tu sota el sol brillant que està a sobre teu
segueix mostrant aquest somriure a tothom.

Per mantenir la calidesa dels dies en que ens trobem
demostraré que seré capaç de canviar-ho tot
Perquè vivim per perseguir el demà sigui molt més brillant
Perquè vivim per buscar la nostra felicitat.

Només els graus que em transmet la teva mà,
amb això se que puc ser molt més forta jo.
Em faré menys feble, cada cop ho seré menys.
No més plors, ja no, ja no ploraré.

No et vaig explicar la ferida que hi havia en el meu cor
Només m'agenollo davant del dolor que vindrà.
Però les estacions no m'esperen, seguiran passant més.
Per això superaré el dolor al nou futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario