domingo, 5 de agosto de 2012

Higurashi no naku koro ni: Dear You Kind


You: Dear You Kind Satoko ver. (Tú: Querido tú Amable)

Creo en tus palabras pero dentro de mi corazón siento
una sombra de duda racional sobre ellas.

Pensaba que tu calidez siempre estaría junto a mi
pero me doy cuenta que solo era una ilusión
que me hice de niña y ahora solo puedo tragar todas
las lágrimas del dolor y hacer ver que sonrío.

Querría poderme asegurar de que es real
la calidez que tu mano logra transmitir.
Y que llamaras con tu voz mi nombre otra vez
prometiendo que ya nunca me dejarás jamás.

Grito estos deseos, plegarias aunque ya se
que mi voz siempre será inaudible.

Ahora aunque no te puedo ver intento confiar en que
siempre estarás de alguna manera a mi lado.
La amabilidad que demostraste estando a mi lado
era muy grande, haciendo un tiempo del todo feliz.

Hay tantas cosas que debería agradecer
no me di cuenta de verdad hasta que te fuiste.
Saltar en la cama y jugar sin preocuparnos de
que fuera tarde o dormir a tu lado yo.

Cuando por fin llegue el día de nuestro reencuentro por fin,
simplemente sonríe y dime “ya he vuelto”.
Se que de momento solo soñando estoy des de aquí
tengo esperanzas de que al final te volveré a ver.



You: Dear You Kind Satoko ver. (Tu: Estimat tu Amable)

Crec en el que em vas dir però dintre el meu cor hi ha un rastre de*
una ombra fosca més racional que em fa dubtar.

Pensava que la calidessa estaria sempre al meu costat
però ara me'n adono que només era una il·lusió
que em vaig fer sent una nena i ara només puc empassar
les llàgrimes de dolor i fer veure que somric.

Voldria poder-me assegurar de que és real
la calidessa que em transmet la teva mà.
I que diguessis el meu nom amb la teva veu que és
tan dolça com la mel i ja no em deixis mai.

Crido aquests desitjos, precs i il·lusions però se que
no pot mai arribar la veu fins a tu.

Ara tot i que no et puc veure segueixo confiant en
que tu sempre estaràs aquí pel que em pugui passar.
L'amabilitat que sempre tu has demostrat estant amb mi
era molt gran feia que fos un temps del tot feliç.

Hi ha tantes coses que t'hauria d'haver agraït
em vaig adonar quan no hi eres de tot el que has fet.
Saltar junts en el llit i jugar per tota la nit.
Dormir al teu costat com ho vaig fer aquell cop.

Quan per fi arribi al dia en que tu i jo ens tornem a trobar.
Somriu acariciant-me el cap dient “ja he tornat”
Se que de moment només puc somiar però des d'aquí jo se
que encara hi ha esperança de tornar a ser amb tu.



*dos síl·labes el però.

No hay comentarios:

Publicar un comentario