viernes, 12 de octubre de 2012

Higurashi no naku koro ni: Dear You Confession

Dear You/ You: Confession (Querido tú/ tú: confesión)

Si hay alguna cosa que yo pueda hacer
para que tu estes mejor y serte útil
solo dime.

Solo quiero volver a que los días sean felices
no quiero que quede en el pasado.

Con el paso del tiempo mi corazón
se ha teñido de negro, sin poderlo yo evitar.
Duele mucho.

Por favor solo sálvame de mi y así no caeré
de nuevo en la crueldad ni en el pecado más.
Solo te pido que aunque sea durante un momento
me des algun señal de que aun estás vivo.


Dear You/ You: Confession (Estimat tu/ tu: confessió)

Si hi ha aquí ara alguna cosa que jo
pugui fer per resultar ser útil per a tu
diga-m'ho ja.

Només vull jo tornar aquells dies que eren tan feliços
no vull que passin a ser part del passat.

A mesura que el temps va passant el meu cor s'ha tenyit
de negre, sense que ho pugui evitar.
Em fa molt mal.

Si us plau ajuda'm salva'm per així no tornar a fer el mateix.
Si us plau així jo podré suprimir els meus pecats.
Només et demano que encara que només sigui un moment
em mostris un senyal de que tu encara estàs viu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario