lunes, 24 de diciembre de 2012

Higurashi no naku koro ni: Dear You: Cry


Dear You: Cry (Querido tú: llorar)

La esencia del verano se extiende por todo el lugar.
Me gustaría poderla sentir junto a tu lado.

Estos momentos que parecen ser todos muy normales son
para mi más preciosos que la más valuosa joya.
Dejemos que este momento sea envuelto por la calidez
y así protegerlo para siempre, la eternidad.

Si algún día llega el final de estos días
se ven envueltos rodeados por oscuridad.
Aun así creeré en ti mi dulce amigo
aunque sea pecado seguiré creyendo en ti.

Brillando, brillando, así todos continuad.
Por siempre, sonríe como haces tú.

No vuelvas a llorar,
y por favor escúchame ahora venga.
No te asustes prometo que no te voy a lastimar.
Si es necesario lloraré por ti y lo haré contigo.
Así que por favor no tengas miedo, no te asustes.

Los llantos del verano se oirán muy fuerte
tapando así los míos que no te alcanzarán.
Dame la mano y intenta ya no llorar más.
No llores, amigo, ya te perdoné.

El canto de las cigarras anuncia que ya es muy tarde.
Pero quiero seguir sujetando yo tus manos.
Cree en mi es lo único que te pido no te dejaré ir.
Quiero decir que ya no hace falta que llores más.


Dear You: Cry (Estimat tu: plorar)

L'essència de l'estiu es dispersarà ràpid per tot arreu.
M'agradaria poder-la sentir al teu costat.

Aquests moments que semblen tan corrents i normals són per a mi
molt més valuosos que la més preuada i cara joia.
Deixem que aquest moment sigui envoltat per la càlida llum del sol
i així protegim-lo per a sempre més en el record.

Si algun cop arriba el final de aquests dies,
que de feliços passen a ser només foscor.
Tot i així creuré en tu en el meu preuat amic
tot i que fos pecat seguiria creient en tu.

Brillant tots, brillant tots, necessito que continueu.
Per sempre, somrient, com cada dia.

No tornis a plorar
i si us plau escolta el que t'haig de dir ara
No t'espantis prometo que mai no et faré mal.
Si cal ploraré per tu, o ploraré al teu costat sempre jo.
Així que no t'espantis no tinguis mai por de mi.

Els plors de l'estiu s'escoltaran amb potència
tapant així els meus que no t'arribaran pas mai.
Dona'm la mà i intenta no tornar a plorar més.
No ploris, amic meu, ja t'he perdonat.

El cant de les cigales anuncia que ara ja és massa tard.
Tanmateix vull intentar seguir creient sempre amb tu.
Creu en mi és l'únic que et demano em quedaré al teu costat.
Vull dir-te que ja no és necessari seguir plorant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario