martes, 26 de febrero de 2013

Vídeo: On my own Los miserables

Hoy os traigo una nueva adaptación cantada por mi, esta vez solo en catalán (si la quereis en castellano la hago).
Lletra:

On my own
De nou en solitud no tinc ningú cap lloc on poder anar
sens casa sens amics sens ningú que pugui només saludar.
I ara la nit vindrà
Puc creure queell és amb mi.

En la nit quan ja tothom dorm es quan jo surto a caminar
i sola estic feliç la seva companyia imagino
la ciutat se'n va el llit
iara puc viureima ginant

Aquí estic
faig veure que ell es amb mi.
Sola estic.
Fins que surt el sol amb ell
Sola però
sento que ell m'abraça.
Tanco els ulls quan m'he perdut, i ell sempre em troba.

Mentre plou el terra és com plata.
Les llums son boira el reflex del riu.
En la foscor, els arbres, llum d'estrella.
Tot el que veig, som ell i jo per sempre units per sempre

I ja se només és al meu cap
que jo parlo per a mi i no per ell
I encara que se que ell no ho sap.
Crec en un futur els dos junts.

L'estimo però quan la nit s'acaba
ell no hi és el riu només és un riu.
Si no hi és el meu món canvia del tot.
Arbres són buits, a tot arreu la ciutat plena d'estranys.

L'estimo però cada dia jo aprenc.
He viscut només de fantasies
Sense mi el seu món girarà igual
un món ple de felicitat que mai he conegut.

L'estimo,
L'estimo,
L'estimo,
però només per a mi.

Fins aqui el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario