domingo, 25 de agosto de 2013

Video: Koibumi


Koibumi – Carta de amor


Andar juntos cogidos de las manos
no pudimos hacer ni eso que es tan simple
No podemos volver al pasado, atrás
pero todo se acabará así y ya está.


Deseé que el camino a casa
contigo fuera eterno, no se acabara.
Como aquella flor que crecía en el
sendero y era azul


Se refleja tu cuerpo en la frontera
donde si tu caes desaparecerás
Como la luz que entraba en la ventana
y iluminaba mi oscura habitación


Aun después de que olvides todo tú
incluso si tienes que dejar todo
Siempre te he querido, no olvidaré
solo será un adiós que no durará para siempre.


Fuiste tú quien me dijo hace tiempo
que estoy viva ahora en el presente.
Incluso frente a la adversidad
reiremos juntos y nada pasará


Un día este mundo acabará
y por tanto los dos nos separaremos.
“Algun día nos volveremos a ver”
eso fue lo que dijiste


En este mundo destinado a acabar
buscaremos una luz azulada.
Mi corazón se coordina con el tuyo
por lo menos en mi mente era así


En la noche silenciosa que estamos
aun si la mañana desaparece.
Aquí estoy yo y gritaré tu nombre, siempre lo haré
aun sintiendo el dolor en el pecho.


La única lágrima que me cayó a mi
debe estar fluyendo entre mis dedos
Puedo cambiar el dolor que siento yo ahora mismo
pensando en ti, todo cambia.


En lo que me queda de esta canción
siento que te transmito mis memorias
Continuaré siempre por siempre diré
que protegiré mi sentimiento importante de todo.
Que yo te quiero eso protegeré.


Koibumi – Carta d'amor

Caminar junts ben agafats de les mans,
no vam poder fer ni això que tan simple és.
No podem tornar enrere, aquells temps passats,*
i en canvi tot s'acabarà així i prou.


Vaig desitjar que el camí fins a casa
no acabés, durés per sempre si eres amb mi.*
Igual que la flor que creixia allà,
blava al costat del camí.


Es reflexa el teu cos a la frontera,
allà on caus i desapareixeràs.
Com la llum que entra a dintre de la meva
fosca habitació des de la finestra.


Fins i tot després que tu hagis oblidat
o si tens que deixar-ho tot enrere.
Jo sempre t'he estimat així que no t'oblidaré jo
per ara només serà un simple adéu.


Vas ser tu qui em va dir a mi que jo
estic vivint aquí i en aquest present.
Fins i tot si ens venen adversitats
podem riure si estem junts no ens passa res.


El món un dia arribarà al seu final
i tu i jo es possible que ens separem.
“Ens tornarem a trobar algun dia”
això és el que em vas dir tu.


En aquest món que està destinat a acabar
busquem una llum que és de color blau.
El meu cor es superposava amb el teu,
almenys l'escoltava així a la meva ment.


Enmig de la silenciosa nit que estem
fins i tot si desapareix el matí.
Aquí on estic jo cridaré el teu nom per sempre ho faré,
fins i tot si sento aquest dolor al pit.


L'única llàgrima que em cau a la mà
deu haver estat fluint en el meu dit
Puc canviar tot aquest dolor que sento a dintre de mi
només si jo penso en tu.


En el que em queda dir d'aquesta cançó
sento que et puc passar les memòries.
Continuaré dient-ho sempre sempre aquest sentiment
que protegeixo i és important per mi.
Que jo t'estimo serà només això.

No hay comentarios:

Publicar un comentario