miércoles, 30 de octubre de 2013

Hadaka Shitsuji: Hadaka Shitsuji

Hadaka Shitsuji (Mayordomo Desnudo)

Des-des-desnudo desnudo sirviente


Desnúdate del todo
Vamos, baby


todo, todo quítatelo
Por mi bien tienes que estar totalmente desnudo.
Ropa, ropa no quiero yo solo desnúdate


Pasemos el rato, tú y yo juntos demostrando amor.
Locamente enredados en un desenfreno.


Desnudo desnudo sirviente
pasemos el rato tú y yo, muy deslumbrantes
no te dejaré ir a ninguna parte
por tanto desnúdate aquí ahora mismo ah


Desnudo desnudo sirviente
haciendo esto y aquello y eso otro


Oh si, tú estás desnudo,
que maravilla que es estar vivo un bello arte.


Hadaka Shitsuji (Mayordomo Desnudo)

Des-des-despullat despullat el criat despullat


T'has de despullar del tot
Vinga baby


Treu-t'ho, treu-t'ho, tot t'ho treuràs
Per el meu bé t'has de quedar completament despullat
Roba, roba, no en vull pas, et voldré despullat.


Passem l'estona junts, tu i jo demostrant-nos formes d'amor
Bojament embolicats en una passió sens fi.


Despullat el criat despullat
passem l'estona junts i brillem amb força
mai no et deixaré anar a cap lloc
així que despullat i quedat aquí amb mi ah,


Despullat el criat despullat
fent això, allò i tot el que sé que t'agrada molt


Oh si, tu estàs despullat

uina meravella que és estar viu, un bell i pur art

No hay comentarios:

Publicar un comentario