miércoles, 30 de octubre de 2013

The Darkness: I believe in a thing called love

I believe in a thing called love (Crec en allò que se'n diu amor)
http://www.youtube.com/watch?v=hUC-6KYm7CA&feature=c4-overview&list=UU4Y4JhLvpYZOe3gG1Us7WlA

No puc explicar tot el que em fas sentir.
El meu cor un cotxe, tu et trobes darrere el volant.


Jo t'estic tocant ah ah
Tu m'estàs tocant
Et toco, oh déu tu em toques.


Crec en allò que se'n diu amor
Escolta com batega el meu cor
Intentem-ho i podrem fer.
Toquem rock fins a aconseguir.
Crec en allò que se'n diu amor


uh uh uh uh


Jo vull besar-te cada hora cada dia,
i cada minut.
Em tornes molt boig però tot anirà molt bé.


Jo t'estic tocant ah ah
Tu m'estàs tocant
Et toco, oh déu tu em toques.


Crec en allò que se'n diu amor
Escolta com batega el meu cor
Intentem-ho i podrem fer.
Toquem rock fins a aconseguir.
Crec en allò que se'n diu amor


Crec en allò que se'n diu amor
Escolta com batega el meu cor
Intentem-ho i podrem fer.
Toquem rock fins a aconseguir.
Crec en allò que se'n diu amor






I believe in a thing called love (Creo en eso llamado amor)
http://www.youtube.com/watch?v=mE5jLqfiYas&feature=c4-overview&list=UU4Y4JhLvpYZOe3gG1Us7WlA

No puedo explicar todo lo que me haces sentir.
Mi corazón es un coche y tú eres el volante


Yo te estoy tocando t ah ah
Tú me estás tocando
Te toco. Oh dios, tú me tocas.


Creo en eso llamado amor.
Oye mi corazón como late.
Intentemos y lo haremos
Tocando rock hasta conseguirlo
Creo en eso llamado amor


uh uh uh uh


Quiero besarte cada dia cada minuto y cada hora
Me vuelves muy loco pero todo va ir bien.


Yo te estoy tocando t ah ah
Tú me estás tocando
Te toco. Oh dios, tú me tocas.


Creo en eso llamado amor.
Oye mi corazón como late.
Intentemos y lo haremos
Tocando rock hasta conseguirlo
Creo en eso llamado amor


Creo en eso llamado amor.
Oye mi corazón como late.
Intentemos y lo haremos
Tocando rock hasta conseguirlo
Creo en eso llamado amor


No hay comentarios:

Publicar un comentario