martes, 10 de marzo de 2015

Himitsu (Symphonic Rain)

Himitsu (Secreto)


Solo con ver tu rostro siento que
he pecado sin perdón.
Quiero poder conocer tu corazón
para así saber si podría robarlo.

Mis sentimientos no correspondidos se mojan.
De camino a casa el paraguas no me tapa.
Intento ignorar los coches de mi alrededor.
Frío yo sentiré en la lluvia.

Con un poco me iba a conformar.
¡Eh! ¡Mírame estoy aquí.
Te quiero mostrar mi corazón,
Hay veces que querría confesarte lo que escondo.

¿Con mis sentimientos no correspondidos que haré?
De camino a casa el paraguas no me tapa.
Me gustas, no, te odio de hecho te quiero.
Confusión me invade en la lluvia.

Mis sentimientos no correspondidos se mojan.
De camino a casa el paraguas no me tapa.
Sé que no te darás cuenta de que estoy aquí.
Lágrimas se vuelven lluvia.

Mis sentimientos no correspondidos se mojan.
De camino a casa el paraguas no me tapa.
Intento ignorar los coches de mi alrededor.
Frío yo sentiré en la lluvia.


Himitsu (Secret)

Només veure el teu rostre feliç,
em fa sentir que he pecat.
Vull conèixer què hi ha al teu cor,
per així saber si el podria jo robar.

Els meus sentiments que no correspons es mullaran.
De camí a casa el paraigües no em taparà.
Intento ignorar els cotxes que em passen al voltant.
Fa fred enmig de la pluja.

Ni que fos un xic estaria bé.
Eh! Mira'm estic aquí!
Vull mostrar-te tot el meu cor,
hi ha cops que voldria dir-te tot el que amago.

Què hauria de fer amb els sentiments no corresposts?
De camí a casa el paraigües no em taparà.
M'agrades, no, t'odio, de fet t'estimo massa.
Confosa em trobo i plou.

Els meus sentiments que no correspons es mullaran.
De camí a casa el paraigües no em taparà.
Sé que tu mai no t'adonaràs que estic aquí.
Llàgrimes que es faran pluja.

Els meus sentiments que no correspons es mullaran.
De camí a casa el paraigües no em taparà.
Intento ignorar els cotxes que em passen al voltant.
Fa fred enmig de la pluja.


No hay comentarios:

Publicar un comentario